jak schudnąć z ud

Jak schudnąć z ud i wyrzeźbić ręce?

Lato to okres, kiedy chętniej odsłaniamy nasze ciało. Nogi i ramiona to najczęściej prezentowane części ciała w czasie sezonu bikini. Podpowiemy Ci, jak schudnąć z ud oraz ramion, tak byś czuła się swobodnie podczas lata.

Dieta

To podpora zadbanego i jędrnego ciała. Zapomnij o torturowaniu się dietami albo stosowaniu głodówek. Zacznij odżywiać się zdrowo i rozsądnie. Dbaj o regularne spożywanie posiłków. Końcowy posiłek zjadaj na 2, 3 godziny przed snem. Dopilnuj tego, aby kolacja była lekka. Do swojego jadłospisu dodaj świeże warzywa, na przykład cukinia, ogórki, szparagi, rzodkiew, sałata czy buraki. Mają niewielką ilość kalorii, a są bazą wielu przepisów. Poza warzyw spożywaj chude mięso, nabiał, ryby oraz kasze.

Nie zapominaj o owocach! W okresie wiosenno-letnim kupuj truskawki, czereśnie, porzeczki, poziomki, maliny, jagody, brzoskwinie, nektarynki czy arbuzy. Unikaj słodyczy, słonych przekąsek oraz produktów wysoko przetworzonych, bowiem przyczyniają się do odkładania tłuszczu w okolicach ud, brzucha oraz rąk.

Bardzo ważnym aspektem jest również woda. Odpowiednie nawodnienie polepszy spalanie tkanki tłuszczowej i pozwoli utrzymać skórze świetlisty wygląd. Jeśli nie lubisz zwykłej wody, dorzuć plaster cytryny lub listek mięty. Oprócz wody do swojego menu godzi się dołączyć również czerwoną oraz zieloną herbatę.

Ćwiczenia na piękne uda, łydki oraz ręce

Musisz pilnować planu treningowego. Nie możesz się poddać ani odpuścić, nawet jeżeli na starcie nie zauważysz efektów. Nieistotne czy będziesz ćwiczyć w domowym zaciszu czy na siłowni. Pamiętaj o dokładności i regularności.

Skakanka

Proste ćwiczenia znane wszystkim od najmłodszych lat. Skacz na skakance minimum 3-4 razy w tygodniu. Jest to świetne ćwiczenie, zarówno na uda, jak i na całe nogi oraz ramiona. Tworzy idealną rozgrzewkę dla następnych ćwiczeń. Możesz podskakiwać zarówno na obu nogach w jednym czasie, jak i zmieniając raz jedną, raz drugą.

Rower

Możesz ćwiczyć na rowerze stacjonarnym lub trenować na zewnątrz. Warto zaangażować w te treningi przyjaciółkę lub swoją drugą połówkę. Będzie Ci łatwiej się zmobilizować, a trenując możesz odwiedzać również interesujące miejsca w swojej miejscowości. Najskuteczniej robić trening interwałowy. Zmieniaj prędkość podczas jazdy.

Bieganie i pływanie

Bieganie idealnie wyszczupla łydki oraz uda. Poprawia wydolność oraz kondycję. Pływanie natomiast angażuje całe ciało. Jeżeli będziesz regularnie chodzić na basen i pływać co najmniej 30 min w czasie każdych odwiedzin szybko zobaczysz rezultaty. Pływanie dodatkowo odciąża kręgosłup i idealnie działa na kondycję skóry.

Ćwiczenia w domu

W internecie dostępnych jest mnóstwo darmowych treningów. Zazwyczaj do zrobienia tych ćwiczeń potrzebne są małe ciężarki lub butelki wody. Tego rodzaju ćwiczenia są na tyle uniwersalne, że każdy odnajdzie coś dla siebie. Możesz dokonywać wyboru spośród dużej liczby trenerów oraz dostosowywać prędkość do swoich możliwości.

Dodaj komentarz