odchudzanie

odchudzanie dla leniwych!

Przyjemne odchudzanie? Dźwięk tych słów wywołuje na naszych twarzach uśmiech niedowierzania – bo przecież nie ma perfekcyjnej figury bez wyrzeczeń, prawda?

Prawda jest taka, że dieta nie musi być katorgą, a kilogramy mogą gubić się same. Zobacz, jak schudnąć bez wysiłku i w świetnym nastroju!

Jedz, ile chcesz

Słowo „dieta” najczęściej przyprawia nas o dreszcze i kojarzy nam się z głodówką, która nie daje nam cieszyć się życiem. Owszem, właściwe żywienie to istotny element troski o idealną figurę, ale bez popadania w skrajności. Prawda jest taka, że możesz jeść, ile chcesz, unikając tylko szkodzących Twemu ciału produktów. W twoich posiłkach powinny znajdować się m.in. owoce, warzywa, ryba, kurczak, pełnoziarniste pieczywo, a także wiele innych. Każdego dnia zatem masz możliwość zjedzenia prawdziwej uczty! Świetnym pomysłem jest również zwalczanie głodu ostrymi daniami. Dodawaj zatem do posiłków przyprawy takie jak chilli, ponieważ sprawiają,że czujesz się syta i silnie przyspieszają metabolizm. Efekty twoich zdrowych przyzwyczajeń żywieniowych wspomogą także suplementy diety, np. Get Slim, który odpowiada za właściwą przemianę materii w organizmie.

Nie zapominaj, że samo przygotowanie jedzenia ma zbawienny wpływ na twoją figurę. Spędzając pół godziny w kuchni na przyrządzaniu potraw spalasz aż 100 kalorii. Wykreśl więc ze swojego słownika słowo „dieta” i zamień je na zwrot „program żywieniowy”. Pozytywnie nastaw się do swojego nowego stylu życia i czerp radość z przyrządzania kulinarnych eksperymentów!

Dieta na kawie i czekoladzie

Filiżanka kawy w przerwie od pracy? Czemu nie! Kofeina bardzo pozytywnie wpływa na metabolizm, poprawiając jego funkcjonowanie. Najskuteczniejsza będzie tu czarna kawa, ale naturalnie możesz dodać do niej trochę chudego mleka, które zneutralizuje gorzki smak kofeiny.

Nie musisz też rezygnować całkiem ze słodyczy. Na deser zafunduj sobie ok. 40 gramów gorzkiej czekolady, która pobudza ciało do spalania tkanki tłuszczowej. Osoby, które zjadają dziennie kilka jej kostek, są chudsze od tych, które czekolady nie jedzą wcale. Bez obaw możesz więc delektować się kilkoma kostkami codziennie do porannej kawy czy poobiedniego deseru.

Wypoczęte ciało to zgrabne ciało

Zadbaj o dobry sen! Staraj się spać co najmniej 8 godzin dziennie. Dzięki takim działaniom będziesz spalać nawet dwa razy więcej tłuszczu niż osoby, które śpią krócej. Poza tym mniejsza ilość snu wzmaga nasz apetyt i sprawia, że jemy więcej. Zapewnij sobie zatem wieczorny relaks, pójdź spać wcześniej lub nastaw budzik na późniejszą niż zwykle godzinę. Rezultaty takich praktyk z pewnością zaskoczą cię pozytywnie, a zatem bez wyrzutów sumienia oddawaj się codziennym przyjemnościom!

Dodaj komentarz